Maak kennis met Watson & Associates

Wanneer ondernemende en zelfstandige professionals écht gaan samenwerken, bereiken zij betere resultaten voor zichzelf en voor u. Kennis en ervaring worden gedeeld, nieuwe verbanden worden gelegd en oplossingen worden gevonden in soms onverwachte combinaties. Wij laten ons daarom niet beperken door traditionele structuren, maar zetten de kracht van ons netwerk in voor u.

Hoe werken wij samen? Samenwerkende zelfstandige professionals

De partners en associates van Watson & Associates zijn zelfstandige professionals. Ervaren en ondernemende personen dus. Wij werken graag met elkaar samen om zo nóg betere oplossingen te kunnen bieden aan onze opdrachtgevers. Iedereen brengt bij ons zijn/haar eigen unieke kennis, vaardigheden en persoonlijke eigenschappen in. Wij delen kennis, bedenken oplossingen voor onze klanten, acquireren samen opdrachten en doen leuke dingen samen.

Omdat iedereen bijdraagt aan het succes van Watson & Associates, zorgt Watson & Associates er inmiddels al jaren voor dat wíj allemaal succesvol zijn. Samen zijn wij dus Watson & Associates!

Vrij, maar niet vrijblijvend

Wij hebben met elkaar afgesproken dat we alle opdrachten die we door onze samenwerking hebben verworven, vanuit Watson & Associates zullen uitvoeren. Immers, door onze business te laten groeien wordt Watson & Associates sterker. En een sterker Watson & Associates maakt onze opdrachtgevers en onszelf sterker. Dit is geen korte termijn strategie: binnen Watson & Associates investeren we in langdurige relaties onderling en met onze opdrachtgevers.

Als zelfstandig ondernemer hoeven associates zich niet exclusief te verbinden aan Watson & Associates, maar iedereen draagt wél actief zijn of haar steentje bij: delen van kennis, tijd steken in proposities en opdrachten doen vanuit Watson & Associates. Omdat we dat allemaal doen, is er overvloed voor iedereen. Samenwerken binnen Watson & Associates betekent dus vrijheid, maar geen vrijblijvendheid.

Financieel model

We hanteren een héél eenvoudig en transparant financieel model voor onze interne samenwerking. 3% van de vergoeding die we bij onze opdrachtgevers in rekening kunnen brengen wordt gebruikt om de kosten van Watson & Associates te dekken. Denk hierbij aan: huur van onze kantoren, lidmaatschappen en accreditaties, ICT cloud diensten, huisstijl, kantoorartikelen, catering, events, marketing, en meer. Watson & Associates heeft geen dure overhead. Dit houden wij graag zo, want zo maximaliseren wij de toegevoegde waarde voor onze opdrachtgevers en associates.

Er geldt een vergoeding van 7% van de gefactureerde omzet gedurende maximaal één jaar als vergoeding voor degene die de opdracht heeft verworven.

Deze afspraken gelden voor alle associates en partners binnen Watson & Associates. Eerlijk, duidelijk en eenvoudig.

Ons team

Alice van Zurk