Watson versterkt samenwerking met ISM-methode

Watson & Associates en Servitect werken al jaren succesvol samen als partners van de ISM-methode. Dit heeft vorm gekregen in een groot aantal ISM-invoeringen bij organisaties zoals Certe, ICT-West Brabant West, Ziekenhuis Gelderse Vallei en Hogeschool Saxion, maar ook door de wederzijdse inzet van elkaars producten zoals DISC-gedragsstijl analyses, DISC team workshops en ISM-trainingen.

Om de markt nog beter te kunnen bedienen hebben Watson en Servitect besloten de samenwerking rondom de ISM-methode verder te intensiveren. Concreet betekent dit dat Watson vanaf heden ook ISM-opleidingspartner is en zelfstandig ISM Foundation trainingen organiseert. Ook wordt de door Watson doorontwikkelde DISC-gedragsstijl methode verder geïntegreerd in de ISM-methode, om zo onze klanten nog beter te helpen de onderlinge communicatie en samenwerking te verbeteren. Verder zal de Lean-expertise van Watson ingezet worden om de ISM-methode te versterken bij de projectmatige ISM-invoering, maar ook zodanig dat onze klanten door de geïntegreerde toepassing van Lean binnen hun ISM-werkwijze nog efficiënter gaan werken.