Betekenisvolle verbeteringen in het hart van uw onderneming.

ontdek onze LEAN en AGILE expertise

Veranderingen volgen zich in een steeds sneller tempo op. Klanten stellen hogere eisen en zijn inmiddels gewend om op elk moment van de dag via verschillende kanalen in contact te komen met organisaties. IT is vaak de aanjager of de enabler om deze verandering door te voeren: Digital Transformation.

Organisaties zetten Agile en LEAN principes in om wendbaarder worden en hun processen in te richten op de klantvraag. De AGILE en LEAN consultants van Watson & Associates beschikken over veel ervaring op dit gebied. Als coach, trainer, adviseur of manager begeleiden zij onze opdrachtgevers bij het realiseren van hun doelstellingen.

Wij geloven niet in een puur instrumentele aanpak, maar zetten het veranderproces centraal. Het uitgangspunt is daarbij altijd om de organisatie in staat te stellen om zelfstandig de verandering door te voeren met oog op blijvend resultaat.

ontdek onze IT Service management expertise

De scheiding tussen IT en de business is aan het verdwijnen. Thema's als Cloud Computing, Digital Transformation, Agile en LEAN houden de hele organisatie op alle niveaus bezig en staan niet alleen op de agenda van de IT afdeling. De wijze waarop IT georganiseerd wordt is daarom snel aan het veranderen.

Hoe kunnen we de ontwikkel- en beheerprocessen en de ondersteuning aan eindgebruikers het best inrichten? Welke competenties en gedrag moet daarbij ontwikkeld worden? Onze experts beschikken over uitgebreide ervaring met het doorvoeren van verbeteringen in IT organisaties. Zij maken hierbij gebruik van onder andere: DevOps, LEAN IT, Agile/SCRUM, ITIL, ISM, ASL, BiSL en diverse kwaliteitsystemen.

ontdek onze PEOPLE en TEAM development expertise

Centraal bij iedere verandering staat de menselijke factor. Vanuit de ruime ervaring van Watson & Associates met verandertrajecten, is gebleken dat het niet genoeg is om alleen oog te hebben voor de kennis en vaardigheden van medewerkers. De ervaring leert dat vooral het gedrag van de medewerkers erg bepalend is voor het slagen van verandertrajecten.

Watson & Associates maakt gebruik van een breed scala aan bewezen HR tools en assessments. Wij beschikken over gecertificeerde professionals die de ontwikkeling van uw medewerkers en teams een enorme impuls geven.

wij komen graag met u in contact

Submitting Form...

The server encountered an error.

Uw mail is ontvangen.